Algemene Voorwaarden

Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo binnen 1 a 2 dagen bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden waardoor je hem de volgende werkdag in huis zou moeten hebben. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten

De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • €6,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • €6,95 voor bestellingen niet door de brievenbus passen 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retour

Vanaf besteldatum heb je 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. 

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Joey Schaar B.V. geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via het contact formulier op www.joeyschaar.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product in originele staat dus ongebruikt, ongeopend in originele verpakking retour ontvangen is.

Is het product beschadigd of gebruikt wanneer deze bij ons retour aankomt? Dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

OPVOER ONDERDELEN
Het opvoeren van scooters is altijd voor eigen risico van de klant. Opvoer onderdelen kunnen nooit geretourneerd worden. 

Product ruilen

Wil je je product ruilen? Je kunt hiervoor contact opnemen via het contact formulier op de site. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Indien het de bestelling al verzonden is, zijn de verzendkosten voor het opnieuw versturen van het pakket wel voor eigen rekening van de klant.

Betaalmethodes van klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we je de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen
  • Gespreid Betalen

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.